11 september, 2005

cock massage?

-foot massage??? (for han sa val inte....)
-Cock massage and free drinks, one hour
-ehhhh (ar det har pa riktigt?)
-only 10.000 yen, one hour.
(killen menar det verkligen, vad ska jag saga?)

-Sorry I`m not a drinker.

mmm, det var en av manga konstiga handelser forsta dagen har i kyoto, let`s start with the beginning;

Flygningen gick ack sa bra; hade kopt pa mig ett antal herrmagasin och bocker (laste bla ut hela boken om Kamprad och Ikea) sa jag hade att gora under hela flygturen. Flog forst till Vienna och de hade hade tydligen ett helt kopcentrum inbyggt, men jag hann inte med nat.

Vid gaten till mitt flyg mot osaka sa kande jag mig lite annorlunda. De tre plan som hade snar avgang och vars passagerare stod i koerna runt mig skulle till. Tokyo, Osaka och Shanghai. Kandes ungefar som om jag var en lyktstolpe, en kansla jag lart mig beharska nu.

Elva timmar tog den andra flygresan; det serverades mat tre ggr och dricka hela tiden, jag hade tre saten att rora mig pa och det visades tre filmer med alla dubbningar tillganliga. Lindsay Lohan pa Japanska ar inte sa dumt.

Tidskillnaden ar sju timmar, jag har skjutit fram klockan.

Var framme vid atta pa morgonen och akte da in till Osaka for att hitta hotell.Sju timmar senare gav jag upp. Av de over tjugo hotell jag besokte var det ett (!) som var villigt att ta emot mig och det for massor av pengar.

Forklaringen del 1 ; I Japan har de var tjugonde meter pa varje gata en liten butik dar de saljer flickor. Antingen gar man in, kollar pa bilder och valjer. Eller sa (antar jag) gar man ner i nat rum och hamtar upp dem.

Forklaring del 2; I Japan sa ar inte boendet sa privat och intimitet hemma bland unga inte sa uppskattat . (las: man agnar sig inte at varandra intimt hemma)

Darfor sa maste ju alla kidsen, och sjalvklart aven gubbarna, ha nagonstans att ta vagen nar de ska gora nat snuskigt, darav alla dessa "love hotels" dar jag inte ar valkommen.

Det jag reagerade mest pa i boken om Kamprad var att han ar sa snal att han tom hyr ut sitt eget hus nar han inte ar hemma. -Sjukligt snal ar han.

Dyngsur (det ar riktigt varmt har) , dodstrott och med sar i handerna efter att ha slapat runt pa vaskan i sa manga timmar holl jag pa att falla ihop och bestamde mig for att aka till Kyoto istallet. Val framme har sa betalade jag ockerpris for ett hotellrum och det blev platt fall.

En sjuk grej med karlekshotellen ar att man kan inte se personalen, det ar stora saker i vagen. Sa till slut sa vande jag och gick sa fort jag sag det.

Vid midnatt vaknade jag, tog en dusch och drog ut pa stan. Kyoto var inte sa superparty men jag provade pa tre stallen; Baren Rosso dar de skrattade o pekade men var trevliga i ovrigt, hittade dar min forsta engelsktalande Japan. Klubben East dar de hade ett schema for vilken musik som skulle spelas och inte sa mycket mer. Engelsk sportbar dar jag traffade pa en salig blandning men foll for ett par kanadensare. Antligen riktiga konversationer och nagra att byta erfarenheter med. Dessutom repris av Arsenal-Middlesbrough i bakgrunden.

Pa taget fran flygplatsen sa borjade jag prata med en tjej som kunde nagra ord engelska, hon larde mig lite Japanska och var valdigt trevlig. Vi pratade en del, hon jobbade tydligen som massos. Nu vet jag bade varfor hon var trevlig och med vilken typ av massage. Och jag som trodde att hon tyckte jag var trevlig. Typiskt forsaljare.

Hemgangen tog en paus da jag gled in pa Rosso igen och nagra (sakert homofiler) Japaner forsokte supa mig under bordet. Den ena blev utkastad och den andre somnade pa bardisken. Jag daremot stapplade hemat for att sova nagra timmar till.

Typ sextio spann for en small Mac & co. valgjord men inte den basta frukosten.

Idag forsov jag mig, hotellet ringde flera ganger for att paminna om att utcheckning var kl elva, sista ggn vid kvart i tolv. Fick da aven betala hundra spann for mitt overlevnadsinformationssamtal hem.

Efter texten*Monsieur Tjejnamn - Ett kladmarke jag sent kommer glomma.*Hur berattar man som kille att toaletterna har stralar upp i stjarten utan att saga att man gillar det?*Smabarnen raglor pa mig, ett gang ungdomar trodde jag var Beckhams lillebrorsa men annars har jag inte kant mig annorlunda.*Jappsarna har en tendens att umgas i par -alltid. En kille tyckte jag skulle skaffa mig flickvan for att det bli lattare att fa vanner pa det sattet.* De har valdigt ont om sneakers har, bara sa att du vet.*Sverige ar ett sjukt dyrt land, varre hemma an har. - Tank da pa Norge!

Nu ar det dags for hotelljakt, lunch och lite mer avancerad orientering. Eftersom man far kartor overallt dar man fragar om nat sa har jag numer cirkus 40stycken.