17 oktober, 2005

Forkyld.

Till slut blev det for mycket. Air condition, en takflakt och en oppen balkongdorr blev mitt immunforsvar overmaktiga. Som tur ar sa ar jag ledig imorn och ar lektionsfri pa tisdag sa jag har lite tid att vila upp mig pa.

Lyckades antligen hitta lite tagliatelle fran barilla och dessutom sweet chili. Det komiska ar att de fanns i den mataffar som avstandsmassigt ligger mig narmast men som jag inte utforskat forran igar.

Ar inne i en period av valdigt mycket lasande. For tillfallet sa har jag "the sun also arises" av Hemingway, "The halfblood prince" av Rowling och "Lolita" av Nabokov. Har mitt herrskap har ni en kille som har grova problem med var han ska lagga den intellektuella nivan.

Dagens ord; Watashi wa mainichi benkiyoo shimasu- Jag pluggar varje dag. Anvandbar da man vill klargora att man ar en duktig student. Vilket jag ar.

Efter texten;

#Forbannelse; nu missar jag traningen pga sjukdom istallet.

#Saknar sa att fa kolla lite fotboll. A andra sidan skont att vara borta den har sasongen nar de blaa monstrena fran London kor over allt i sin vag.

#Ett himmelrike for en godispase.

Blev en kortis idag, min droppande nasa ar inte sa fortjust i annat an att ligga i sangen for tillfallet. Forhoppningsvis blir min nasta rapport har en som innehaller bilder fran en stor festival. Det vill saga om jag kommer upp ur sangen och lyckas kopa mig en kamera nu i veckan. Och da kanske ni aven kan fa se hur jag bor.