22 november, 2005

Stillestand.

Nya Bilder
http://pg.photos.yahoo.com/ph/jimdoesjapan/album?.dir=/4e0a&.src=ph&.tok=phjUV.DBpvINOtiO

Den markliga maskinen jag anvander for att kolla vikt, fetthalt och andra varden hade igar helt andrat sig och sager nu att jag gatt upp tva kilo muskler istallet for tva kilo fett.

Av nagon marklig anledning verkar jag vara i japan for att leva vardagsliv, har knappt nagonting forutom oldrickande att rapportera om. Det vill saga om man undantar intressanta saker som att jag borjar hitta i Kyoto, att jag borjat planera for Cecilias vistelse har, att jag skrivit ihop en medioker artikel till den hogt aktade tidningen brIEf, att jag med fortsatt goda resultat gatt till gymmet, att jag forsokt analysera var distanskompis Takeshis depression, att jag spenderat 2000 i en 100yenaffar, att jag stott pa och diskuterat geishor med gurun Peter Macintosh, att jag nastan vagat stoppat fingret i munnen pa en karp, att jag mottagit generost berom for den vanlige individ jag ar, att jag har borjat skriva Haiku och att jag med hjalp av hojd smartgrans borjat meditera med benen i kors.

De nattliga sessionerna med min gode van malaysiern har givit mig storre forstaelse for amnen sasom harem, main girlfriend och trohet. Att jag inte forstatt forr att man kan ha hur manga tjejer som helst sa lange som man bara kallar en av dem for main.

Vi bestamde oss for att vi inte hade rad att ga ut i Kyoto den har helgen. Det slutade med att vi fick lana ihop pengar for att ha rad med Wendys efter att vi missforstatt uttrycket "free drinks" pa det karaokestalle dar vi tillbringade minuterna mellan 0523 och 0647 pa sondagsmorgonen. vi bestallde helt enkelt in allt de hade och fick darefter betala for det.

Den nedrans Nuka var det som lurade ut oss. Vi som bara skulle ta ett par ol pa popeyes.

Under en het rugbymatch pa var irlandska pub lyckades vi hitta tva 18ariga lararvolontarer som vi spenderade resten av kvallen med. Tyvarr slutade det med att vi, efter att den ena gett upp och akt hem, skojade med den ena kille om hans valdigt feminina ogonbryn. Efter det och andra mindre vanliga ord sa var vi bara fyra stycken som begav oss till prostitutionsstraket for att sova bort annu en sondag.

Undrar sahar i efterhand om det var dansandet som forvandlade allt fett till muskler.

Dagens ord; Bieru o nomimasenka - lets have (drink) a beer (or several). Anvandes vid torst och kanslomassiga tillstand dar historieberattandet kraver en viss berusning. Gar utmarkt i samband med dans, kvinnfolk och the supremes.

efter texten;

#Vi har daligt inflytande pa Wayne, han blev lite onykter i lordags.

#Nar nagon sager att han foredrar japanska tjejer framfor vasterlandska pga att kvinnorna har forstar att ha lag status, da vet man att man som svensk kille blivit hjarntvattad.

#Mr Johnson vill ha oss med ut i Osaka igen - han har uppenbarligen inhandlat ett par byxor som ar lite starkare i grenen.