09 februari, 2006

Svårt att handla.

Precis efter att jag skrivit ihop det förra lång inlägget så tänkte jag att jag skulle äta lite, har varit duktig och storhandlat tidigare på dagen. Det gick sådär.

*melondrickan jag köpte var inte alls juice, den var kolsyrad och sliskig.

*mjölken som jag blandade med ett stort lass flingor och banan visade sig vara av det fruktigare slaget. Usch och fy för att inte kunna läsa. Allt åkte raka vägen ner i toaletten och nu blir det det ett besök på combinin istället för att köpa ny mjölk.

*Apelsinerna som jag köpte för att mandarinsäsongen till slut är över bestod mest av skal; först ett gult och sen ett tjockt vitt skal under. Ajajaj.

Låt säga att jag vill lägga in en länk till en bild, hur sjutton ska man göra det? Tänkte att jag skulle lägga en länk till världens minsta mandariner om man klickar på ordet mandariner.